Detenen una dona a Torrent com a responsable d’una plantació interior de 130 plantes de marihuana
L'arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat
La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana situada a l'interior d'un habitatge a Torrent (Horta Sud), amb 130 plantes de marihuana amb un pes total de quasi onze quilos. Els agents han detingut una dona per ser la presumpta responsable d'aquest cultiu. Igualment, han intervingut nou transformadors, nou llums, dos ventiladors i dos aires condicionats.
Les investigacions, dutes a terme per agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat de la Policia Nacional de Torrent, es van iniciar després de tindre coneixement a principis d'agost que en un domicili de la localitat aparentment es cultivava marihuana.
Els agents van establir un dispositiu de vigilància als voltants de l'immoble, van identificar els habitants i van comprovar que hi havia una "forta" olor característica d'aquesta droga, provinent de la primera planta de l'habitatge.
Finalment, van registrar la casa, on van localitzar la plantació en una de les habitacions de la primera planta. La responsable del cultiu de marihuana, una dona de 45 anys, ha sigut detinguda com a presumpta autora d'un delicte contra la salut pública.
L'arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat després de ser informada de l'obligació legal de personar-se davant de l'autoritat judicial quan fora requerida.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana