Detenen una dona després d'apunyalar un home a Sagunt
Segons els testimonis, la dona de 32 anys discutia al carrer amb la víctima, de 58, i li ha clavat una navalla a l'estómac.
Agents de la Policia Nacional han detingut una dona després d'haver apunyalat presumptament un home a l'estómac a Sagunt. Fins al lloc dels fets s'ha mobilitzat una unitat del Samu, que ha assistit la víctima, de 58 anys, per ferida d'arma blanca, i després l'ha traslladada a l'Hospital de Sagunt. A la detinguda, de 32 anys, se la considera pressumpta autora d'un delicte de lesions.
Els agents van rebre un avís cap a les 18.00 hores d'aquest dijous perquè es dirigiren a l'avinguda del País Valencià de Sagunt, on una dona acabava d'apunyalar un home i estava estés a terra. Els policies es van dirigir al lloc on ja es trobava un dispositiu atenent la víctima i van localitzar la sospitosa en un bar. En l'escorcoll a què la van sotmetre, els agents li van trobar una navalla.
Els policies han esbrinat que moments abans l'home havia iniciat una conversa amb la dona, que va derivar en una discussió, en què ella va traure una navalla amb què, segons alguns testimonis, va apunyalar l'home, que va quedar sagnant a terra.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida