Detenen un policia nacional per agredir sexualment a un menor a Mairena
L’agent i el xic de 13 anys s’haurien conegut a través d’una xarxa social.
La Guàrdia Civil ha detingut un agent de la Policia Nacional pertanyent a la brigada d’informació a Mairena del Aljarafe, Sevilla, per un presumpte delicte d’agressió sexual a un menor de 13 anys, amb qui hauria quedat a través d’una xarxa social.
La detenció es va produir el passat 22 d’octubre, quan el menor i l’agent havien quedat per a veure’s a Mairena, encara que el pare del xic, que sospitava que una cosa estranya passava, va denunciar els fets en la Guàrdia Civil.
Els agents van detallar en la denúncia que el menor podia estar mantenint relacions amb algú de qui sospitava que era major d’edat, i per això van organitzar un dispositiu de vigilància al voltant del xiquet.
Quan el policia es va trobar amb el menor, va ser detingut per la Guàrdia Civil i identificat com un agent de la brigada d’informació de la Policia Nacional.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Detenen un regidor de Compromís d'Altea per pegar-li una galtada a la parella i causar-li lesions
Més vist
-
15.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Valenciana
-
15.03.2026 | Nit de la Plantà
-
15.03.2026 | Magdalena Vítol
-
15.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
16.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Tamarit
-
La fallera major de València es declara fan de l'actor Mario Casas i ell li dedica unes paraules