Detenen un pare a Elx per pegar al fill i arresten el menor per agredir sa mare
El jove va denunciar el progenitor i davant la policia va pegar una puntada de peu a sa mare quan ella va demanar als agents que se l’endugueren
Agents de la Policia Local d'Elx (Baix Vinalopó) han detingut un pare i el seu fill per presumptes maltractaments. El menor va denunciar que el progenitor li havia pegat dues punyades i s'havia amagat, mentre que el jove, a l'arribada dels agents, va propinar una puntada a la mare en el moment en què la dona va dir que no podia amb ell i va demanar als agents que se l'emportaren.
Els fets ocorregueren el 23 de novembre, quan una dotació de la Policia Local va rebre un avís per part d'un menor que assegurava que el pare l’havia agredit pel carrer, segons ha indicat l'ajuntament il·licità en un comunicat. A l'arribada dels agents, el jove els va contar que patia abusos i que, minuts abans, el pare li havia assestat dues punyades i s'havia amagat a l'habitació en veure els policies.
Mentre el menor narrava el que havia passat, va entrar al saló la mare, que va afirmar que no podia amb el fill i que volia que se l'emportaren. En aquest moment, el menor li va donar una puntada de peu davant de tots, i els agents l’hagueren de separar de sa mare i reduir-lo.
Per la seua banda, la dona va assegurar que el marit no estava en casa i que el seu fill mentia, i va donar permís als agents perquè hi entraren. Els policies accediren a l'habitatge i trobaren el pare del menor amagat en una de les habitacions.
Per tot això, tant el menor com el pare, de 15 i 42 anys respectivament, foren detinguts i traslladats a dependències policials.
Més llegit
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Maribel Vilaplana el 3 de novembre
-
La Interagrupació de Falles de València demana a Rovira que el 16 de març siga festiu a la ciutat
-
Rosalía presentarà en directe el seu nou àlbum, 'Lux', el 7 de novembre al Roig Arena de València
-
Bartual (FVMP) anticipa que molts municipis no presentaran a temps els projectes de reconstrucció amb fons estatals i demanaran "una pròrroga"
-
Comença la Mostra de València en la quarantena edició