Detenen un jove acusat de matar un adolescent de 16 anys d'una punyalada, a Burjassot
La víctima va rebre una ganivetada al cor en el transcurs d'una baralla
Agents de la Policia han detingut un jove acusat de matar un adolescent de 16 anys d'una punyalada a Burjassot (Horta Nord), segons han confirmat a À Punt fonts de la Delegació del Govern a la Comunitat Valenciana. El jove, de qui no ha transcendit més informació, havia fugit i estava en parador desconegut.
L'agressió es va produir diumenge passat vora les 18:30 hores als voltants del parc de la Granja. Segons la primera observació forense, la víctima va rebre una ganivetada al cor en el transcurs d'una baralla.
Testimonis de la baralla van alertar el 112. Una patrulla d'agents de la Policia Local de Burjassot va arribar al cap de pocs minuts al lloc dels fets i van iniciar les maniobres de reanimació de la víctima, que estava en parada cardiorespiratòria. Un equip sanitari d'una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) va prendre el relleu minuts després, sense èxit, i va certificar la mort del xic vora les 19:30 hores.
La Policia Local havia localitzat l'arma homicida, una navalla de grans dimensions, dins d'una paperera. També s'havia recuperat el seu telèfon mòbil, que l'agressor va perdre durant la fugida.
Més llegit
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
-
Aldaia acull l’homenatge als herois de les grues
-
Detenen un home de 49 anys per agredir la parella a Cullera
-
Torna ‘Valencians al món’ els diumenges a la nit
-
Temperatures d'estiu i a l'alça, i esperem un descens dràstic el cap de setmana
-
El Villarreal-Barça no es jugarà a Miami
Més vist
Més escoltat
-
22.10.2025 | Les notícies del matí
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | 90 minuts
-
22.10.2025 | Cadena de valor | Especial des del Congrés AECOC
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés
-
21.10.2025 | ContrÀpunt