Detenen un home a València després d'amenaçar l'exparella amb una destral
L'arrestat tenia en vigor una orde d'allunyament de la víctima, però va acudir al domicili de la dona, on va trencar mobiliari
Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 37 anys, d'origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l'àmbit familiar i trencament de condemna.
Segons sembla, va acudir a casa de la seua exparella, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament, i va trencar diversos mobles i la va amenaçar amb una destral en presència del seu fill.
Els fets van ocórrer aquest diumenge, cap a les tres i mitja de la vesprada, en un domicili del districte valencià de Patraix. Els agents es van dirigir ràpidament al lloc, on van veure la mare i el seu fill menor.
Els policies van localitzar el sospitós, així com una destral en el terral al seu costat. L'home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l'àmbit familiar i trencament de condemna.
L'arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Els millors moments de la presentació de Lucas Beltrán i Largie Ramazani
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents
-
Núvols, pluges i de 5 °C a 8 °C menys