Detenen un home que portava més de 500 quilos d'haixix en un semiremolc a l'A-3
La Guàrdia Civil ha sorprés l'individu, de 40 anys, mentre circulava pel terme municipal de Bunyol
Agents del Destacament de Trànsit de la Guàrdia Civil de Requena han detingut un home de 40 anys a qui han sorprés quan transportava 500 quilos d'haixix en un semiremolc per l'A-3, en el terme municipal de Bunyol. L'actuació s'emmarca, segons ha informat l'institut armat, en un comunicat, en les inspeccions periòdiques realitzades amb motiu de la campanya especial de vigilància i control de camions i autobusos que ha posat en marxa la Direcció General de Trànsit per a inspeccionar vehicles i conductors dedicats al transport de mercaderies.
Sobre les 15:00 hores de l'11 de febrer, efectius del Destacament de Trànsit de Requena donaren l'alt reglamentari a un vehicle articulat que circulava per l'autovia A-3, sentit a València, a l'altura del terme municipal de Bunyol per haver comés una infracció del reglament general de circulació.
Els agents, després de verificar la documentació del vehicle van sol·licitar al conductor que mostrara la càrrega que transportava per a fer les comprovacions pertinents. Una petició a què, en un principi, l'home s'hi va negar "de manera rotunda". Els agents, tot i això, aconseguiren que els ensenyara el contingut del semiremolc: onze bosses esportives, de color negre, que contenien més de 500 quilograms d'haixix en forma de pastilles premsades.
Després de confiscar tant la droga com el vehicle, la Guàrdia Civil va detindre l'individu, de 40 anys, per un delicte contra la salut pública. Les diligències s'han entregat al jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Requena.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Retards de més de dos hores en les connexions ferroviàries amb origen i destinació a Madrid per una incidència en la senyalística
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part