Detenen tres persones al Mestalla per fer puntades i mossegades a la Policia Nacional
Als detinguts en els aldarulls després del partit entre el València i el Reial Madrid se'ls imputen delictes d'atemptat contra els agents de l'autoritat
La Policia Nacional ha detingut dos homes i una dona de 20, 29 i 35 anys, de nacionalitat espanyola, amb relació als incidents ocorreguts en la concentració després del partit de futbol entre el València CF i el Reial Madrid als voltants de l'estadi de Mestalla. Les tres persones implicades han sigut detingudes per atemptat contra els agents de l'autoritat.
Segons han informat els agents de la Unitat d'Intervenció Policial (UIP), els fets van passar al voltant de les 23:15 hores, una vegada havia acabat el partit, a la torre A ubicada a l'interior de l'estadi, quan diversos seguidors de les dos aficions es van creuar i es va produir una temptativa d'enfrontament.
Els agents que hi havia en el lloc van instar els implicats a deposar la seua actitud i desallotjaren l'estadi, per a evitar provocar incidents en un moment crucial per a la seguretat, com és el moment del desallotjament de l'estadi.
Després de l'advertència, la Policia ha comunicat que un dels detinguts persistia en la seua actitud hostil i, a més, va agredir amb una punyada un dels agents, per la qual cosa va ser reduït i detingut. En eixe mateix moment, els altres dos arrestats van començar a agredir també amb puntades i punyades i, en un moment donat, la detinguda també va mossegar el braç a un dels policies. A més, en el registre de pertinences d'un dels detinguts, li van confiscar una substància estupefaent.
A causa de la detenció realitzada, quatre agents de la UIP van requerir assistència facultativa per haver resultat lesionats per l'agressió dels detinguts.
Durant el dispositiu de seguretat realitzat, a més, s'han efectuat 21 actes de proposta per a sanció per infracció a la Llei de l'esport 19/2007, així com dos actes de proposta per a sanció per infracció a la Llei orgànica de seguretat ciutadana 4/2015.
Més llegit
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana