Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

Detenen el presumpte autor de huit robatoris amb força en cases de l'Horta Nord

El detingut, de 50 anys i nacionalitat espanyola, accedia a habitatges i trasters de Rafelbunyol, Massamagrell, la Pobla de Farnals i Museros per a furtar diners, joies i tota mena de béns personals

Imatge d'arxiu d'un agent de la Guàrdia Civil / À Punt NTC

Agents de la Guàrdia Civil de València han detingut el presumpte autor de huit delictes per robatori amb força per valor de 13.000 euros i tres de danys en diverses localitats de l'Horta Nord. El detingut, de 50 anys i nacionalitat espanyola, va accedir a l'interior d'habitatges i trasters de Rafelbunyol, Massamagrell, la Pobla de Farnals i Museros per a robar diners, joies i tota mena de béns seguint el mateix modus operandi: fent palanca o usant el mètode de relliscada.

Després de les denúncies registrades per robatori de diners, joies i pertinences, els agents comencen la investigació per a identificar i detindre el responsable. El valor dels efectes robats i diners en efectiu ascendia a 13.000 euros i algunes de les joies ja han sigut recuperades i retornades als propietaris.

Agents de la Policia Local de Massamagrell van sorprendre l'home in fraganti quan eixia d'un dels habitatges. Portava calcetins a les mans per a evitar deixar empremtes dactilars i entorpir la investigació. Entre les seues pertinences van trobar algunes de les joies que havia furtat.

La investigació ha comptat amb la col·laboració de la Policia Local de Massamagrell i les diligències han sigut lliurades en el jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Massamagrell.

També et pot interessar

Veure totes les activitats