Detenen 'in fraganti' dos homes a Alacant mentre robaven en un domicili
Els agents es van adonar que els lladres havien arrancat la centraleta de l'alarma
La Policia Nacional ha detingut in fraganti dos homes de 29 i 30 anys com a suposats autors d'un delicte de robatori amb força en un domicili d'Alacant. Els agents de seguretat ciutadana van acudir a un domicili de la zona nord de la ciutat després de saltar l'alarma de l'habitatge, i a través de les càmeres de seguretat es veia dos persones a l'interior.
Després d'arribar al lloc, els agents es van adonar que havien arrancat la centraleta de l'alarma i, en accedir a l'habitatge, van trobar dos homes amagats en una de les habitacions, en la qual tot el contingut estava regirat.
Després de posar-se en contacte amb la propietària de l'habitatge, els agents els van detindre a tots dos com a suposats autors d'un delicte de robatori amb força.
Als detinguts, després de les diligències policials, els han posat a la disposició del jutjat d'instrucció de guàrdia d'Alacant.
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella