Detenen dos cambrers d'un pub per una suposada agressió sexual a una menor
Els fets van ocórrer la matinada del 27 de juny en un local d'Alacant
Dos treballadors d'un pub d'Alacant han sigut detinguts per una suposada agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18 després de ser denunciats, segons ha informat este dimecres la Policia Nacional.
Els fets van ocórrer la matinada del 27 de juny, quan les dos joves estaven en l'establiment on van prendre unes consumicions amb els dos empleats, de 23 i 37 anys, que treballen com a cambrers en el local.
En un moment concret, la menor es va dirigir als lavabos acompanyada per un d'ells, on, segons la seua versió, va patir una agressió sexual amb penetració.
Al seu torn, la jove de 18 anys també ha denunciat que l'altre empleat suposadament li va fer tocaments sense el seu consentiment.
Més llegit
-
À Punt, primera televisió pública que emet corregudes de Sant Fermí 20 anys després
-
Una vintena de municipis valencians superen els 42 °C i l'avís roig es manté al litoral sud de València
-
L’alcaldessa de València declara que no va rebre cap avís des de la Generalitat el dia de la dana
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
La Comunitat Valenciana registra la temperatura més alta d'Europa amb 45,5 ºC a la Pobla Llarga
-
El partit d'Espanya contra Portugal reduïx un 26% el consum d'aigua a València