Detenen 31 persones en una operació contra la venda i distribució d'anabolitzants i esteroides
S'han intervingut 510.000 dosis de substàncies anabolitzants, 163 grams de cocaïna, tres quilos de marihuana i tretze d'haixix.
La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal dedicada, presumptament, al trànsit d'anabolitzants i de substàncies estupefaents, i a cometre robatoris de substàncies hormonals en centres hospitalaris.
La investigació es va dur a terme en cinc fases i s’han detingut 31 persones després de nou escorcolls domiciliaris i sis inspeccions en establiments de diferents punts de la Comunitat Valenciana i de la Regió de Múrcia.
En els escorcolls, els agents han intervingut un total de 510.000 dosis de substàncies anabolitzants, 163 grams de cocaïna, 3.328 grams de marihuana i 13 d'haixix. L'organització prenia fortes mesures de seguretat, sobreot en les seues comunicacions, i canviava constantment els terminals telefònics.
Els agents van detectar que la distribució incloïa pràcticament tota la Comunitat Valenciana, sobretot poblacions de la província de València com Manises, Sedaví, Alfafar, el Puig de Santa Maria, Xàtiva, Agullent, Silla, Burjassot, Puçol, Sagunt i Gandia, a més de Castelló [NdL: La província o la ciutat?]i de la província d'Alacant.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana