Detenen 21 persones a Torrevella per cultivar i subministrar droga en associacions cannàbiques
La Guàrdia Civil ha escorcollat cinc establiments i dos domicilis particulars i ha intervingut més de 40.000 euros en efectiu.
La Guàrdia Civil de Torrevella (Baix Segura) ha detingut 21 persones per cultivar i distribuir substàncies estupefaents il·legals sota un entramat d'associacions cannàbiques que tenen més de 6.000 socis.
Les autoritats han escorcollat 5 establiments i dos domicilis particulars, en què han intervingut 40.627,50 euros en efectiu i substàncies estupefaents per valor de més de 216.000 euros, com ara marihuana i metamfetamina. També s'han detectat productes alimentaris que contenien diferents percentatges de cànnabis.
Els detinguts han passat ja a disposició judicial i se'ls imputen els delictes de tràfic de drogues i organització criminal. S'ha decretat l'ingrés en la presó de les dues persones considerades caps de l'organització.
Més llegit
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Vandalitzen la seu del PSPV a València
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Dos detinguts per traficar amb una nova droga anomenada Alfa PHIP a València i Alcàsser