Desmantellen una plantació de marihuana a Elx després de l’avís de la companyia elèctrica
El consum excessiu d’energia a l’habitatge, on els agents van trobar prop de 600 plantes, va fer que s’iniciaren les investigacions.
La Policia Nacional ha detingut a Elx, al Baix Vinalopó, una parella acusada de dedicar-se al cultiu de plantes de marihuana a l’interior d’una nau annexa a sa casa.
La intervenció, que es va fer junt amb dues unitats de la Policia Local, va començar quan la companyia elèctrica va advertir les autoritats d’un consum d’energia “exagerat” en aquest habitatge que, a més, no tenia instal·lació elèctrica i es trobava enganxat a l’enllumenat públic.
Quan els policies van acudir a l’habitatge, s’adonaren que feia una forta olor a marihuana. Ja a l’immoble, van descobrir dues estances annexes a l’habitatge dotades de totes les eines necessàries per al cultiu en interior de la marihuana: llums halògens, ventiladors i extractors. En total, els agents van confiscar un total de 557 plantes en un estat de floració avançat.
La parella que presumptament cultivava la droga va ser detinguda per un delicte contra la salut pública i un altre de frau en el fluid elèctric, pels quals passaran a disposició del jutjat de guàrdia d’Elx.
Més llegit
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat actualitza el calendari de vacunació: la del papil·loma humà per a hòmens i dones fins als 21 anys