Desmantellada una plantació de marihuana amb prop de 200 plantes a Silla
Tres homes de 36 anys han sigut detinguts en relació amb estos fets i se'ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació del fluid elèctric
Operació antidroga a Silla. La Guàrdia Civil de València ha desmantellat una plantació de marihuana amb 200 plantes a la localitat de l'Horta Sud i ha detingut tres persones com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, segons ha informat este divendres l'institut armat.
La investigació es va iniciar després de rebre una informació referent a la forta olor de marihuana que es podia apreciar en un dels carrers de la localitat. Els agents van localitzar al cap de poques hores l'habitatge que podia albergar la plantació i després de sol·licitar les autoritzacions pertinents el van escorcollar i van identificar els habitants.
A l'habitació on estava la plantació es van trobar al voltant de 200 plantes de cànnabis, quasi totes recol·lectades, marihuana ja processada, així com una instal·lació de llum, ventilació i extracció d'aire molt sofisticada. Ací, també es van identificar dos persones més relacionades presumptament amb els fets. En total es van decomissar 45 quilograms de marihuana aproximadament, huit plantes i nombrosos focus LED. A més, es va trobar una connexió fraudulenta al sistema elèctric general que alimentava la plantació.
Tres homes de 36 anys, dos de nacionalitat espanyola i un dominicà, han sigut detinguts en relació amb estos fets i se'ls atribueix un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació del fluid elèctric. Les diligències s'han traslladat al jutjat de primera instància i instrucció número 1 de Carlet.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent