Desallotgen 300 persones d’un supermercat d’Ontinyent després de caure el sostre
Ha caigut per les tempestes i la pluja acumulada, i no hi ha cap persona ferida
Efectius dels bombers i de seguretat han desallotjat vora 300 persones d’un supermercat de l’avinguda del Tèxtil, a Ontinyent, després de caure el sostre a causa de les fortes tempestes i la pluja acumulada. No hi ha hagut cap persona ferida.
Segons han informat el Servei d’Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de València, en el dispositiu han participat unitats dels Bombers d’Ontinyent, un sergent d’Alzira, la Policia Nacional i la Policia Local.
En una jornada marcada per l’arribada de la primera gota freda d'este estiu a la Comunitat Valenciana, amb fortes tempestes, ràfegues de vent i fins i tot granís, la capital de la Vall d’Albaida ha registrat 20 l/m² al llarg de la vesprada.
Més llegit
-
L'Aemet manté hui l'interior de València i Alacant en avís groc per calor i l'eleva a roig al prelitoral de València este dimecres
-
David Sánchez, germà del president del govern, condemnat a nou anys d'inhabilitació per a ocupació pública
-
Tanquen al bany el tram del Xúquer on s'han ofegat dos persones en només cinc dies
-
Un home de Burjassot i una dona de l'Alcora, ferits en l'últim 'encierro' dels Sanfermines
-
El president d'Avamet, al jutjat de la dana: "En la webcam es veia com la rambla de Poio es desbordava a Paiporta a les 18:40 h o 18:50 h"
-
Detenen una segona germana per la sostracció d’un bebé de l’Hospital de Gandia