Denuncien una residència de Madrid per no alçar els ancians del llit
Els familiars d'una resident es queixen de les llagues que pateix "després de tres setmanes sense fer-li canvis posturals".
Familiars d'una anciana han presentat una denúncia contra una residència de Madrid per les greus llagues que ha patit després de "tres setmanes sense moure-la del llit, sense cap criteri mèdic i sense fer-li canvis posturals".
Segons la filla, la situació es va desencadenar amb l'orde de prohibició de l'entrada de familiars a les residències per la pandèmia a principis de març. Fins aleshores, s'alternava amb les filles per a cuidar-la, bellugar-la i que poguera menjar bé, ja que pateix Alzheimer avançat.
"Ma mare fins a aquell moment tenia la pell íntegra i estava cuidada, fins que van decretar el tancament i el 23 d'abril van aïllar cada resident a l'habitació", relata la filla, que ja abans de la crisi sanitària es queixava de la falta d'atenció en aquest geriàtric.
Així, assegura que es va horroritzar quan una de les doctores va enviar-li una foto de les ferides i, pocs dies després, va presentar una denúncia davant de la Fiscalia i el jutjat. A més, va traslladar sa mare a una altra residència, on li van trobar més ferides.
Més llegit
-
INTERACTIU | En quins pobles i ciutats nevarà i quan ho farà
-
MINUT A MINUT | El temporal deixa les primeres nevades a l'interior de Castelló, el Racó d'Ademús i el nord d'Alacant
-
La neu obliga a tallar quatre vies a l’extrem nord: revisa en temps real el mapa de les carreteres afectades
-
Fred i neu en cotes baixes
-
Consulta les cancel·lacions i modificacions de la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Estes són les recomanacions de la Generalitat i el govern pel temporal associat a la borrasca Francis