Denuncien una agressió a un funcionari de la presó de Picassent
El sindicat CSIF critica el desemparament que pateix el col·lectiu de treballadors penitenciaris.
Un funcionari de la presó de Picassent (Horta Sud), va resultar ferit aquest dimarts 24 de desembre en un braç a causa de l'agressió d'un intern, segons denuncia el sindicat CSIF.
L'organització sindical explica, a través d'un comunicat, que l'agressió es va produir en el mòdul destinat a albergar els interns més perillosos, els classificats en primer grau.
Expliquen que durant aquest mateix dia, l'intern "ja havia protagonitzat alguns altercats, i havia escopit a un dels treballadors". "Per sort", recalquen, "i gràcies a la professionalitat dels empleats públics, sols ha resultat ferit en un braç un treballador que va requerir atenció mèdica de l'equip sanitari del centre".
La secció del CSIF a Picassent ha reiterat la seua "denúncia pel desemparament que pateix el col·lectiu de treballadors penitenciaris per part de la secretaria general d'Institucions Penitenciàries amb falta de treballadors". En la mateixa línia, critiquen les "deficiències en formació i la falta de mitjans materials".
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Les mínimes tornen a superar els 22 °C en gran part de la Comunitat Valenciana
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta