Dénia demana regularitzar el migrant que va salvar un veí en un incendi
L'Ajuntament tramita la felicitació pública, concedida als qui fan accions de caràcter solidari, assistencial o de col·laboració policial.
L'Ajuntament de Dénia ha sol·licitat a la subdelegació del govern espanyol a Alacant que estudie tramitar la regularització a Espanya de l'home senegalés que va rescatar d'un incendi un veí del municipi.
Després de conéixer-se que l'home, que té parella i una filla de set mesos, estava en situació irregular, el consistori ha sol·licitat que "si és possible legalment que es procedisca a regularitzar-lo, i per extensió a la seua família".
L'edil de Seguretat de Dénia, Javier Scotto, ha apuntat que aquesta possibilitat de regularització cap per "interés públic o per col·laboració policial".
Des de subdelegació del govern espanyol a Alacant han indicat que es tracta d'una qüestió que haurà de traslladar-se a la subdelegació a València perquè l'home té residència a Gandia.
Així mateix, l'Ajuntament tramita la Felicitació Pública per a l'home, que es concedeix als qui realitzen accions de caràcter solidari, assistencial o de col·laboració policial.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Temporal hivernal a la vista
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
Onze persones ateses i cinc hospitalitzades per l'incendi d'una finca de Paiporta