Demanen 10 anys de presó per a un jove de Borriana per diverses agressions sexuals a dones de la ciutat
Una de les víctimes tenia 17 anys en el moment de l'agressió, fa dos anys.
La secció primera de l'Audiència Provincial de Castelló jutja hui, dimarts, un jove de Borriana acusat d'agredir sexualment i lesionar dues dones i d'increpar-ne altres dues als carrers d'aquesta localitat de la Plana Baixa. La fiscalia demana deu anys i nou mesos de presó per a l'acusat, de 26 anys, que té antecedents per conduir sense permís, per uns fets de fa dos anys.
Segons l'escrit de la fiscalia, al febrer del 2017 l'acusat es va acostar a una jove de 20 anys en un carrer de Borriana. Va agafar-la amb força de la barra i va intentar pegar-li un bes, sense èxit. Li va pegar una punyada a la cara, i per això va necessitar assistència mèdica. Uns dies després, l'home es va topetar amb una adolescent de 17 anys. Es va posar al seu costat, la va agafar amb força i va llepar-li la cara. La xica es va tirar a terra per a desfer-se d'ell, motiu pel qual es va ferir a la galta. A la jove la van atendre per un atac d'ansietat com a conseqüència de l'atac. Un mes més tard, l'acusat presumptament es va acostar a dues dones i, tocant-se els genitals de manera evident, les va increpar amb missatges de clar contingut sexual.
La fiscalia l'acusa de dos delictes d'agressió sexual, pels quals demana un total de deu anys de presó; un d'exhibicionisme i exhibició sexual, pel qual demana nou mesos de presó; i dos delictes lleus de lesions, pels quals demana un mes de multa respectivament, a raó de 10 euros diaris. A més, demana que indemnitze les perjudicades amb 1.000 euros per dany moral, i amb 80 i 40 euros les dues dones que va agredir.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Guia per a seguir la Cremà de les Falles de 2026
-
Carmen Prades tanca una Ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Catalá indica que el debat sobre l’Ofrena, els envelats i la taxa turística s'haurà d'abordar el dia 20
-
Mascletà en directe del dijous 19 de març de les Falles 2026 de València