Decomissats mil productes falsificats de les marques Funko i Pokemon a tres botigues de València
Un dels locals es troba a Nuevo Centro i els altres dos, als barris de Benicalap i Extramurs
Operació policial contra la venda de joguets falsificats. La Policia Local de València ha decomissat més de mil productes falsificats de les marques Funko i Pokemon a tres botigues de València, segons ha informat en un comunicat. Un dels locals es troba a Nuevo Centro i els altres dos, als barris de Benicalap i Extramurs.
La detecció de productes falsificats es va produir durant els controls que els agents van fer acompanyats per un perit mercantil taxador judicial de l'Associació Espanyola de Perits Taxadors Judicials. Entre els productes decomissats, figuren 244 sobres de cartes Pokemon, 143 sobres de la mateixa marca, 221 caixes de figures Funko Pop o 128 clauers de Pokemon, entre altres productes que ha detallat la Policia Local en la seua nota.
Els productes estaven a la venda. "Els agents van procedir a confiscar aquests joguets, que es van precintar per a posar-los a la disposició de l'autoritat judicial", conclou la Policia.
Més llegit
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Ajornen el desnonament d'un home de 95 anys a Benidorm
-
Catalunya pot afrontar en les pròximes hores "un episodi excepcional", amb un cicló que podria adquirir característiques tropicals
-
Espanya continua amb pas ferm en la Lliga de les Nacions
-
Els avisos de l’Aemet baixen a groc però continua la inestabilitat al litoral de la Comunitat Valenciana