Decomissades a Manises deu tones d'aliments no aptes per a la comercialització
El total dels productes requisats està valorat en 90.000 euros i presentaven irregularitats en l'etiquetatge, la cadena de fred i alguns estaven caducats
La Guàrdia Civil ha decomissat deu tones de productes d'alimentació a Manises (Horta Sud), concretament en una nau del polígon industrial la Cova, valorats en 90.000 euros. Els aliments no estaven correctament etiquetats, tampoc incloïen informació sobre al·lèrgens i alguns no respectaven la cadena de fred necessària per al bon manteniment dels productes.
"També hi havia productes amb la data de caducitat i consum preferent que ja havien expirat", ha explicat María Escudero, portaveu de la Guàrdia Civil.
És per això que han sigut retirades fins a 42 referències de productes, ja que segons la Guàrdia Civil comportaven un risc per a la salut pública.
L'establiment també emmagatzemava i envasava productes per al consum humà, d’origen animal i vegetal, però no disposava de l’autorització de registre general sanitari d’empreses (RGSEAA), sense la qual no es poden acomplir les activitats descrites.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026