Cridaner dispositiu policial a Xeraco per a detindre tres estafadors que enganyaven llauradors
Els agents van esperar dues homes i una dona, als quals s’investiga per suposades estafes en la compravenda de taronges dins d’un banc
Treballadors i clients d’una entitat bancària de Xeraco es quedaven aquest dimecres perplexos davant el dispositiu policial desplegat al banc, a plena llum del dia, per a detindre tres membres d’un grup organitzat. Se’ls investiga per haver estafat, presumptament, llauradors de la Safor i la Ribera Alta. Els donaven pagarés per les seues collites que després els afectats no podien cobrar.
Diversos agents s'han personat aquest dimecres en una entitat bancària de Xeraco i han detingut dos homes i una dona. El grup Roca de la Guàrdia Civil, que es fa càrrec dels delictes al camp, els investiga per suposades estafes en la compravenda de taronges i altres productes agrícoles tant en aquest poble de la Safor, com als muncipis d’Alberic i Castelló (Ribera Alta).
La detenció va sorprendre els clients dels dos bars pròxims, ja que alguns agents es van desplaçar fins a l’entitat, on van esperar als presumptes delinqüents. Quan aquests hi van accedir, els agents els van detindre i els van introduir als vehicles policials. L'operació continua oberta i no es descarten més detencions els pròxims dies.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes