Creix la demanda d'infermers a les comarques del nord
La falta de personal sanitari és un dels principals problemes a què s'enfronta la Conselleria de Sanitat.
La falta de personal sanitari és un dels principals problemes a què s'enfronta la Conselleria de Sanitat. A les comarques del nord s'ha fet una crida per a rebre currículums, sobretot d'infermeres. Les borses oficials s'estan esgotant i ja estan tenint resposta. Es busquen sobretot especialistes en UCI.
A l'hospital de Vinaròs, al Baix Maestrat, segons la direcció del centre, ja han omplit les vacants d'infermeria. El personal sanitari, a més, des de hui podrà descansar a l'hotel Vinaròs Playa, després de signar-se un conveni amb la Generalitat. La falta de personal es veu agreujada pels contagis. A les comarques de Castelló ja són 117 els professionals sanitaris contagiats.
També s'incorporaran al personal sanitari 52 infermers jubilats menors de 70 anys de tota la Comunitat Valenciana. L'obertura d'esta borsa extraordinària per a diplomats que no estan inscrits en les llistes oficials ha rebut 1.048 candidatures. També des de l'estranger, sobretot des de Sud-amèrica, però, en aquest cas, han d'homologar els títols.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
“Solta'm, no em mates": El testimoni de Vanesa, supervivent d’un apunyalament a Carcaixent