Els creadors de les vacunes contra la Covid, Premi Princesa d'Astúries d'Investigació
La candidatura dels set investigadors ha sigut proposada per Peter Lawrence, Premi Príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2007
Set dels investigadors que van desenvolupar algunes de les vacunes contra la Covid-19 han obtingut hui el Premi Princesa d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2021 al qual optaven 48 candidatures de 17 nacionalitats.
Els científics distingits són la biòloga hongaresa Katalin Karikó; l'immunòleg estatunidenc Drew Weissman; els doctors alemanys Uğur Şahin i Özlem Türeci; el biòleg canadenc Derrick Rossi; la vacunòloga britànica Sarah Gilbert, i el bioquímic estatunidenc Philip Felgner.
Segons ha fet públic aquest dimecres el jurat encarregat de la seua concessió, aquesta candidatura ha sigut proposada per Peter Lawrence, premi príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2007.
El guardó va recaure l'any passat en els quatre matemàtics les investigacions dels quals van donar suport a l'era digital, els francesos Yves Meyer i Emmanuel Candès, la belga Ingrid Daubechies i l'australià Terence Tao.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar