Els creadors de les vacunes contra la Covid, Premi Princesa d'Astúries d'Investigació
La candidatura dels set investigadors ha sigut proposada per Peter Lawrence, Premi Príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2007
Set dels investigadors que van desenvolupar algunes de les vacunes contra la Covid-19 han obtingut hui el Premi Princesa d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2021 al qual optaven 48 candidatures de 17 nacionalitats.
Els científics distingits són la biòloga hongaresa Katalin Karikó; l'immunòleg estatunidenc Drew Weissman; els doctors alemanys Uğur Şahin i Özlem Türeci; el biòleg canadenc Derrick Rossi; la vacunòloga britànica Sarah Gilbert, i el bioquímic estatunidenc Philip Felgner.
Segons ha fet públic aquest dimecres el jurat encarregat de la seua concessió, aquesta candidatura ha sigut proposada per Peter Lawrence, premi príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica 2007.
El guardó va recaure l'any passat en els quatre matemàtics les investigacions dels quals van donar suport a l'era digital, els francesos Yves Meyer i Emmanuel Candès, la belga Ingrid Daubechies i l'australià Terence Tao.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats