Controlat l'incendi forestal de Fanzara declarat el diumenge
El foc, que començà a les 11:15 hores del diumenge, estava estabilitzat des del matí de dilluns
L'incendi declarat aquest diumenge a la localitat castellonenca de Fanzara arran d'una crema descontrolada a la zona de Lleuja ha sigut donat per controlat al migdia d'aquest dimarts, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.
El foc, que s'havia aconseguit estabilitzar en el matí de dilluns, s'ha controlat a les 13:28 hores després de dos dies de treballs d'extinció.
L'incendi forestal va començar a les 11:15 hores del diumenge al terme municipal de Fanzara i va afectar una zona de canyar del riu i muntanya. En l'extinció treballava un dispositiu de vora 110 efectius, així com set mitjans aeris de Generalitat Valenciana i dos estatals.
De manera preventiva, es va confinar durant diverses hores la població de Fanzara per la direcció del fum, però després es va posar fi a aquesta mesura.
Més llegit
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
‘Està Passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP