Continua la recerca d'Emilio, el jove de 16 anys desaparegut a Alzira, i s'amplia a altres municipis
El menor, desaparegut des de dijous, precisa medicació i vestia un xandall negre l'última volta que se'l va vore
La recerca d’Emilio, el jove de setze anys desaparegut dijous a Alzira (Ribera Alta), continua activa i s’ha ampliat a altres municipis. La família del menor no ha retirat la denúncia i es manté en vigor l’ordre oficial de recerca. Segons fonts consultades per À Punt, un grup de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) està buscant l’adolescent fora del terme.
Les autoritats van activar divendres un dispositiu de cerca després que el menor, que precisa medicació, desapareguera fa més de 24 hores. L’última vegada que se’l va vore vestia un xandall negre. Emilio té cabells negres, fa aproximadament 1,65 metres d'alt i pesa prop de 75 quilos, segons la informació facilitada pel Centre Nacional de Persones Desaparegudes.
La Policia Nacional demana la col·laboració ciutadana per a localitzar-lo. Qualsevol persona que puga aportar informació pot telefonar al 091 o consultar el web del Ministeri de l’Interior dedicat a persones desaparegudes.
Més llegit
-
El Consell acorda destituir la secretària autonòmica d'Emergències
-
L’AVL rebutja canviar a tancat l’accent del topònim ‘València’
-
S'activa un dispositiu de cerca per a localitzar un menor de setze anys desaparegut a Alzira
-
Els Estats Units i Israel llancen un atac "massiu" sobre l'Iran, amb bombardejos en una desena de ciutats
-
MINUT A MINUT: Seguix l'última hora de l'atac dels EUA i Israel a l'Iran
-
Molts núvols i poca pluja