La Conselleria de Sanitat Universal anuncia un pla integral per a reduir les llistes d'espera
També ha avançat un pla d'inversions en infraestructures per als anys 2019-2023 amb una dotació de 400 milions d'euros.
La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha fet públic que presentarà abans del final d'any un pla d'actuació integral per a la reducció de les llistes d'espera.
També ha anunciat un pla d'inversions en infraestructures per als anys 2019-2023 amb una dotació de 400 milions d'euros en el qual hi haurà la planificació d'actuacions a curt, mitjà i llarg termini.
Segons la consellera, l’objectiu és "consolidar el projecte de progrés" i preparar el sistema sanitari per a "aprofitar les oportunitats que oferirà el futur conservant els principis d'universalitat, igualtat, llibertat, cohesió social, solidaritat, eficiència i inclusió".
Més llegit
-
Consulta les recomanacions d'Emergències davant de l'episodi de pluges d'este diumenge
-
La Safor concentra les acumulacions més grans del temporal, amb més de 146 l/m² a la Font d’en Carròs
-
Detenen a Alcossebre una dona reclamada pels Països Baixos per explotació sexual de menors
-
Carmen Serrano (CSIRT): “Per Nadal creix el risc perquè nou de cada deu ciberestafes són fraus amb compres per internet”
-
Els ritus funeraris demostren que en la fundació de València va participar població del centre d’Itàlia
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places