Congestió a l'entrada per la pista de Silla a causa d'un accident a Alfafar
Les retencions d'hora punta este dimarts es concentren a la ronda Nord, la V-30 i l'autovia de Torrent
Les retencions d'hora punta compliquen este dimarts de matí el trànsit a les principals carreteres i autovies de l'entorn metropolità de València. Una de les situacions més adverses està a l'entrada per la pista de Silla o V-31, on s'ha registrat un monumental embós d'11 quilòmetres que, a més, s'ha agreujat per un accident ocorregut per l'entorn d'Alfafar en direcció a la capital. La cua que s'ha format comença quasi a Silla.
La ronda Nord de València o la V-30, que envolta la ciutat pel sud, paral·lela al nou llit del Túria, són altres punts que presenten gran congestió en les primeres hores de la jornada. En esta autovia hi ha embús en els dos sentits, tant cap al port com al voral contrari, que va cap a Mislata i l'A-7.
A la CV-36 o autovia de Torrent hi ha vora quatre quilòmetres de trànsit lent i cues, mentre que a l'entrada per l'A-3 la pitjor part està al tram de Riba-roja, en l'entroncament amb l'A-7. Així mateix, hi ha molta congestió en diversos punts del by-pass de l'A-7, amb un tram d'uns quinze quilòmetres que comença a Bétera en direcció a València. I a la CV-35 trobem 5 quilòmetres de cua en direcció a la capital per l'entorn de Sant Antoni de Benaixeve.
Finalment, a Alacant hi ha circulació lenta a l'A-70 a la zona de la Santa Faç en direcció a Sant Joan. La mateixa situació es repetix al sud de Torrevieja, a l'N-332.
Més llegit
-
L'Aemet activa un avís taronja a València des de les 9 hores de dimarts per ratxes de fins a 90 km/h
-
Congestió a l'entrada per la pista de Silla a causa d'un accident a Alfafar
-
Metrovalència recupera la circulació en la línia 1, interrompuda de vesprada este dilluns per un atropellament
-
Tanca el museu de Nino Bravo a Aielo de Malferit perquè la família no renova la cessió de drets
-
Educació reubica l’alumnat d’una escola de Rafelbunyol inaugurada fa sis anys pels clevills que presenta
-
Detecten per primera vegada un teixó europeu al Parc Natural del Fondo d’Elx-Crevillent