Confirmen l’assassinat masclista d’una dona a Amposta
La huitena víctima per violència de gènere enguany a Espanya
La Delegació del Govern Espanyol contra la Violència de Gènere ha confirmat aquest dimarts la naturalesa masclista de l'assassinat d'una dona de 34 anys a Amposta (Tarragona). Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella.
El detingut, un home de 47 anys, tenia una orde d'allunyament de la víctima, el cadàver de la qual s'ha trobat en un pis del carrer Xile. Està acusat d'assassinar i esquarterar la seua exparella.
El TSJC ha informat en un comunicat que el jutge de guàrdia d'Amposta completa l'alçament del cadàver aquest diumenge a la nit, encara que no ha sigut possible la identificació judicial "a causa de l'estat de les restes trobades".
El nombre de dones assassinades per violència de gènere a Espanya és huit enguany i 1.248 des de 2003.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida