Condemnen a 21 anys de presó el pederasta confés dels Maristes
Joaquín Benítez va abusar sexualment de quatre alumnes menors quan era professor en aquesta escola religiosa a Barcelona.
L'Audiència de Barcelona ha condemnat a 21 anys i nou mesos de presó Joaquín Benítez, l'exprofessor de l'escola Germans Maristes Sants-les Corts de Barcelona, per abusar sexualment de quatre alumnes menors d'edat quan era professor d'educació física en aquesta escola religiosa.
Benítez ha sigut jutjat per abusar sexualment de quatre menors, si bé almenys deu alumnes més van denunciar els mateixos fets, que no van arribar a judici perquè el cas va prescriure.
La Fiscalia demanava per al pederasta confés 22 anys de presó i 14 d'inhabilitació pels quatre abusos a menors, mentre que la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona, que han exercit d'acusació popular, sol·licitaven 35 i 25 anys de presó, respectivament.
Més llegit
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2025
-
Mor una dona en l'incendi de l'Hospital La Fe de València
-
Salven una xiqueta de 14 anys que s'havia ofegat en la piscina de sa casa a Torrent
-
Atenen un xiquet i tres homes en dos platges de Gandia i Cullera després d'engolir aigua
-
La caiguda de les morts per malaltia circulatòria situa el càncer com la primera causa de defunció a la Comunitat Valenciana
Més vist
-
22.06.2025 | Final del Campionat Individual d'escala i corda: Marc vs. De la Vega
-
22.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnica del Mediterráneo
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà
-
22.06.2025 | Ofrena | 22:00 - 23:00
-
22.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
23.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?