Condemnats a tres anys i mig d'internament els menors detinguts per l'assassinat de Samuel
En total, van detindre set persones pel crim del jove de 24 anys el mes de juliol del 2021
Els dos detinguts menors d'edat pel crim contra Samuel Luiz, al juliol de l'any passat, han sigut condemnats a tres anys i mig d'internament per assassinat. Hauran de complir la condemna en un centre de menors, després d'un acord de conformitat entre les parts personades. Es va detindre un total de set persones per la pallissa mortal al jove de 24 anys.
Això és el que s'ha dit des del Tribunal Superior de Justícia de Galícia després que dimarts passat confirmara que, a principis de mes, ja se'ls havia condemnat per un acord de conformitat entre les parts. A més, també es va informar que es trobaven complint la condemna en un centre d'internament en règim tancat.
Ara compleixen la condemna en règim tancat dins d'un centre de menors, al qual se suma la mesura de llibertat vigilada durant tres anys "que hauran de complir una vegada isquen del centre", segons informen des del Tribunal Superior de Justícia de Galícia, en relació amb una causa seguida en un jutjat de menors.
Els joves li van propinar una pallissa brutal a Samuel Luiz a l'eixida d'un local de l'avinguda de Buenos Aires, a la Corunya, la matinada del 3 de juliol del 2021. Ara la Fiscalia i les acusacions demanen als investigats se'ls condemne per un delicte d'assassinat. Després del crim, van ser detingudes set persones; cinc adults, entre els quals hi havia una dona, i els dos joves que eren menors en aquell moment. Es va decretar que aquests últims ingressaren en un centre de menors i que els tres adults entraren a la presó. La dona i l'altre adult es troben en llibertat, encara que estan sent investigats pels fets. De moment, encara no s'ha fixat la data del judici. Segons algunes fonts, no se celebrarà abans de l'estiu.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
Més vist
-
24.06.2026 | Cantem! | Pedreguer vs. Piles
-
23.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
23.06.2026 | Cantem! |Pedreguer vs. Piles
-
24.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Alto Palancia
-
23.06.2026 | Informatiu nit
-
23.06.2026 | NTC llengua de signes migdia