Condemnat un conductor temerari que simulava estar en el ral·li Les Revoltes d’Ibi
L’home va pujar el vídeo, gravat per una altra persona amb un mòbil, a una xarxa social
La Guàrdia Civil ha investigat una persona que conduïa un turisme per la carretera CV-801, Ibi-Banyeres de Mariola, per un delicte contra la seguretat viària. Per aquest tram té lloc el ral·li Les Revoltes d’Ibi, puntuable per al Campionat d'Espanya de Muntanya.
L’home, que volia emular els participants, va circular de manera temerària a gran velocitat, envaint constantment el sentit contrari de la circulació, en un tram de nombroses revoltes molt tancades i sense visibilitat per a poder advertir la circulació d'un vehicle en sentit contrari. Els fets van ocórrer en horari nocturn.
El conductor va publicar en una coneguda xarxa social un vídeo, gravat amb el mòbil per una altra persona mentre conduïa. L’home ha sigut condemnat a una pena de sis mesos de multa i a la retirada del permís de conduir durant catorze mesos.
La Benemèrita també ha investigat una altra persona que circulava per les vies de la serra de Tramuntana, entre les localitats de Banyalbufar i Esporles (Mallorca). El conductor va fer avançaments de manera temerària en línia longitudinal contínua i va envair el sentit contrari per on circulaven altres vehicles, amb les derrapades constants.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
Compromís suspén cautelarment de militància el regidor d’Altea detingut per presumpta violència de gènere
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial