Condemnat a díhuit anys de presó el professor d’Almassora per abusar sexualment de nou xiquetes
El mestre estarà obligat a indemnitzar les víctimes amb 6.000 euros, tindrà una orde d’allunyament i serà inhabilitat
La justícia ha condemnat a díhuit anys de presó el professor d'educació física d'un col·legi d'Almassora (Plana Alta) que va abusar sexualment de nou xiquetes. Així ho ha estipulat el jutge aquest dilluns, després d'un acord entre la Fiscalia, l'acusació particular i la defensa, que ha suspés el juí que anava a fer-se aquest dilluns de matí a la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana.
El mestre, de 55 anys, ha evitat asseure's en el banc dels acusats i ha rebut una pena de dos anys per cadascun dels nou delictes d’abusos a menors. En total, són 36 anys menys dels que demanava la Fiscalia. A més, estarà obligat a indemnitzar les víctimes amb 6.000 euros, tindrà una orde d'allunyament i serà inhabilitat per a exercir qualsevol activitat docent.
Els fets es van produir en el curs escolar 2016-2017, quan les víctimes, alumnes del professor condemnat, tenien entre huit i dotze anys.
Més llegit
-
La subdirectora del MuVim es jubila després de la investigació sobre el seu títol
-
Assassinen a tirs l'expresident del parlament d'Ucraïna Andri Parubi
-
La Generalitat vacunarà "per primera vegada" les persones majors vulnerables contra el virus respiratori sincicial
-
La Cordà deixa 25 persones ferides, una d’elles greu
-
Rescaten un jove valencià que va caure per un terraplé de 30 metres al Pirineu aragonés
-
Menys calor per a començar setembre