Condemnat a catorze anys de presó un home per abusar d'una menor per a "venjar-se" de la mare
Els abusos comesos per l’individu de 58 anys es van produir almenys durant un any
Un home de 58 anys complirà catorze anys i nou mesos de presó després de ser condemnat per l'Audiència Provincial d'Alacant per abusar de forma continuada d'una menor, de deu anys, de la qual ell era el seu besoncle, amb l'excusa que volia "venjar-se de la seua mare".
Els episodis d'abusos comesos per aquest individu es van produir almenys durant un any, entre el setembre del 2020 i el mateix mes de 2021, segons la sentència dictada per un tribunal de la secció segona.
La resolució judicial considera provat que l'acusat va abusar sexualment de la xiqueta almenys en cinc ocasions diferents quan aquesta acudia al seu domicili, a Asp (Vinalopó Mitjà), i se les ideava per a quedar-se sol amb la menor, enviant el seu propi fill i la germana de la víctima a jugar.
Llavors li indicava a la xiqueta que fera tasques domèstiques com netejar i ell aprofitava per a anar darrere d'ella, agafar-la per la cintura, besar-la i practicar-li tocaments abans de portar-la a una habitació per a cometre els abusos, en els quals no va arribar a la penetració perquè la víctima s'hi oposava. En tot cas, quan la xiqueta li deia que la deixara en pau, ell responia: “No, perquè em vull venjar de ta mare”.
El tribunal confereix tota credibilitat al relat oferit per la víctima en apuntar que, durant el juí, ella “va contestar de forma certament coherent a totes les preguntes formulades”, sense que s'apreciaren contradiccions o vacil·lacions.
La sentència considera al processat autor d'un delicte continuat d'abús sexual sobre una menor i li imposa l'obligació d'indemnitzar la víctima en la quantitat de 10.000 euros pels danys morals ocasionats, al marge de la condemna d'ingrés a la presó.
Més llegit
-
El Consell descarta implantar la taxa turística a la Comunitat Valenciana
-
Les gasolineres esperen el decret per a aplicar la mesura del govern de rebaixa l’IVA dels carburants
-
Consultar aplicacions i recórrer quilòmetres: els usuaris busquen com estalviar davant de l'augment de preu dels combustibles
-
Les queixes per l’ús indegut de coets en Falles es quadrupliquen a València en només un any
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
Més de 4.600 persones han passat pels punts violeta municipals durant les Falles de València
Més vist
Més escoltat
-
20.03.2026 | L'hora de la cultura
-
20.03.2026 | Álvaro Álvarez Rodrigo presenta el seu llibre 'Rita Hayworth en la España de Franco'
-
20.03.2026 | L'asturiana Marisa Valle Roso presenta el seu nou disc 'Cenicientes'
-
20.03.2026 | Terra de bous
-
21.03.2026 | Fora de cobertura
-
21.03.2026 | Elche CF - RCD Mallorca