La Comunitat Valenciana registra 2.879 nous contagis i 9 morts durant el cap de setmana
Hui dia hi ha 576 persones ingressades als hospitals valencians, 91 d’elles a les UCI
La Conselleria de Sanitat Universal ha notificat aquest dilluns 2.879 nous contagis de coronavirus des de l’última actualització de divendres. Per províncies, 307 positius corresponen a Castelló, 1.374 a Alacant i 1.198 a la província de València. Així, des de l’inici de la pandèmia s’han contagiat 489.213 persones.
El nombre de casos actius manté la tendència a la baixa, amb 18.024 malalts de Covid al territori valencià en aquests moments. Són 1.700 menys que divendres, quan hi havia 19.702 casos actius.
Pel que fa a la pressió hospitalària, creix lleugerament el nombre d’ingressats, que es pot deure al retard en les notificacions de les altes durant el cap de setmana. Hui dia hi ha 576 persones hospitalitzades als centres sanitaris valencians, tres més que divendres. En el cas de les unitats de cures intensives, actualment hi ha 91 malalts en vigilància intensiva, 4 menys que en l’última actualització.
Des de divendres s’han de lamentar 9 defuncions, totes corresponents als últims set dies. El total de decessos des de l'inici de la crisi sanitària se situa ja en 7.575.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte