Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES NIT
Ara en la ràdio
QUEDA'T AMB MI (reemissió)

La Comunitat Valenciana registra 133 contagis en l’últim dia

Hui dia hi ha 168 persones ingressades als hospitals valencians, 40 d'elles estan a les UCI

imatge d'arxiu d'un dels corredors de l'Hospital Clínic de València / Efe

La Conselleria de Sanitat Universal ha notificat aquest dimecres 133 positius per coronavirus en l’últim dia, una xifra semblant a la de la mitjana mòbil dels últims set dies, amb 123 casos diaris. Des de l’inici de la pandèmia s’han contagiat 391.961 persones. 

Hui dia hi ha 1.788 persones malaltes de Covid-19, que representen només el 0,4% dels contagis totals al territori valencià. Són 200 menys que dimarts, quan hi havia 1.979 casos actius.

Pel que fa a la pressió hospitalària, es manté a la baixa, com va succeint en les últimes setmanes. En aquests moments hi ha 168 persones ingressades als hospitals valencians, dos menys que dimarts. A més, les unitats de cures intensives romanen estables, amb 40 malalts en vigilància intensiva. 

De fet, aquest dimecres el departament que dirigeix Ana Barceló ha donat a conéixer que catorze dels hospitals valencians tenen un o cap pacient ingressat a l'UCI. 

La cara més negativa la trobem, de nou, en els decessos. La Conselleria de Sanitat Universal ha comunicat 5 defuncions: 2 són de l’última setmana i la resta corresponen al mes de febrer. El total de morts des de l'inici de la pandèmia és de 7.388. 

També et pot interessar

Veure totes les activitats