La Comunitat Valenciana inicia el desembre amb la corba de la cinquena onada a l’alça
La Conselleria de Sanitat ha notificat 1.259 nous contagis i quatre defuncions per coronavirus
La Comunitat Valenciana comença el mes de desembre mantenint la tendència a l’alça de la cinquena onada, que es va iniciar a mitjan octubre amb l’alçament de la gran majoria de les restriccions. Aquest dimecres, la Conselleria de Sanitat Universal ha notificat 1.259 nous contagis de coronavirus, un centenar més que els registrats ahir (1.149).
Així, continuen pujant els casos actius al territori. Hui dia hi ha 11.602 valencians i valencianes malaltes de coronavirus, sis-centes més que en l’últim balanç de dimarts.
Pel que fa a la pressió hospitalària, baixa lleugerament el nombre de persones ingressades en planta. Ara mateix hi ha 423 malalts que ocupen un llit en planta, 12 menys que ahir. Pel que fa a les unitats de cures intensives, es mantenen estables, amb 76 persones en vigilància intensiva.
Tot i que la pressió hospitalària va en augment, els hospitals valencians estan en un escenari diferent del de fa un any. L’1 de desembre, amb una incidència acumulada de 248 casos per cada 100.000 habitants, hi havia 1.296 persones ingressades als centres sanitaris, 286 d’elles a les UCI. Hui dia, amb una incidència acumulada semblant a la de fa un any (231,03 casos), l’ocupació hospitalària és tres vegades menor.
Quant a les defuncions, Sanitat ha informat de la mort de quatre persones, entre 75 i 98 anys. El total de decessos des de l'inici de la pandèmia ascendeix a 7.927.
Més llegit
-
Monumental retenció a la circumval·lació A-70 per un accident al terme de Torrellano
-
Un punt i gràcies
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
Temperatures d'estiu i a l'alça, i esperem un descens dràstic el cap de setmana
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
Més vist
Més escoltat
-
20.10.2025 | 90 minuts
-
19.10.2025 | Fem banda T2
-
20.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
20.10.2025 | L'hora de la cultura
-
19.10.2025 | El que ningú els conta del futbol amb Carles Urrutia
-
20.10.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge Lengua, el talent que ha revolucionat la gastronomia de Castelló