Comprar-lo barat i congelar-lo: l’estratègia per a aconseguir el llagostí de Vinaròs abans de Nadal
El producte insígnia d’aquest municipi pot superar els 50 euros el quilo durant les pròximes festes
El llagostí de Vinaròs és la clau d’un bon sopar de Nadal per a moltes famílies. Precisament aquesta temporada, la mala mar i les tempestes d’aquests dies ha afavorit la seua pesca en un mes vital per als pescadors, això ha fet que hi haja més quantitat i a preu més assequible.
Així i tot, s’espera que la inflació dispare el preu del marisc i del llagostí aquest Nadal. Els preus poden passar de 25 euros el quilo a superar els 50 euros el quilo.
Per aquest motiu, des de fa setmanes molts clients han preferit ser previsors i han omplit els mercats per adquirir-lo a bon preu i congelar-lo. Les pescateries del Maestrat fins i tot ofereixen aquest servei, perquè segons han assegurat molts negocis, el producte insígnia de Vinaròs és ideal per a congelar i manté tot el sabor.
D’aquesta manera, seran molts els que gaudiran d’una taula nadalenca amb el millor sabor de la mar i a bon preu.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant