Compareix al jutjat el vigilant acusat de matar l'amo del bar del parc de muntanya Rabosa
El crim va commocionar el veïnat d'Elda i Petrer al setembre de 2017.
Aquest dimecres compareix davant el jutge el vigilant del parc de muntanya Rabosa, a Petrer, al Vinalopó Mitjà, a qui van detindre ahir acusat d'haver assassinat l'amo del bar del paratge, ara fa 2 anys.
El crim va commocionar el veïnat d'Elda i de Petrer al setembre de 2017. Dos cuineres van trobar el cadàver estés a terra quan van acudir al bar a treballar. Li havien pegat un colp al cap amb una pedra i tenia lesions per tot el cos. Allí també trobaren el vigilant i, de fet, va ser ell qui va anar al centre excursionista a demanar ajuda. Ara, dos anys després, la policia l'ha detingut. Hui li haurà d'explicar al jutge el mòbil del crim. La informació l'avança el diari Información.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per l’alerta roja per pluges torrencials
Més vist
-
11.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.07.2025 | Informatiu nit
-
11.07.2025 | Informatiu migdia
-
L'afició recorda amb Engonga el València CF dels anys 90 i els sobrenoms d'alguns jugadors
-
10.07.2025 | Informatiu nit | Esports
-
La història de superació de Vega: li van diagnosticar leucèmia amb només quinze mesos