La companyia d’aviació valenciana Air Nostrum recupera el seu pla de vol
Després de dos anys de pandèmia, la companyia pretén augmentar un 32% la plantilla
Air Nostrum recupera el seu pla de vol després de dos anys de pandèmia. La companyia d’aviació valenciana prepara des de fa una setmana els aspirants d'auxiliars de vol per a augmentar la plantilla. En declaracions a À Punt NTC, la cap de gestió d'Air Nostrum, Eva Alcaraz, afirma que aquest pla preveu augmentar un 32% la plantilla en comparació amb principis d’any i arribaran a un total de 373 assistents de vol.
Els joves aspirants veuen en Air Nostrum una oportunitat per a formar-se gratuïtament en aquest sector i llaurar-se un futur professional treballant del que més els agrada. És el cas d'Amanda Giner, una de les aspirants a auxiliar de vol, que assenyala que aquest tipus de treball els enganxa i els crida molt l’atenció.
L'empresa té previst organitzar jornades de portes obertes per als aspirants i la pròxima tindrà lloc el dimecres 8 en un hotel al centre de València. Els requisits que demanen per a ser auxiliar són tindre vocació i ganes de viatjar, ja que és una faena molt dinàmica i cada dia coneixeran gent nova.
Més llegit
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
Més vist
Més escoltat
-
04.04.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
03.04.2026 | 90 minuts
-
03.04.2026 | Laura García Andreu impulsa l’Espígol Nest, residències de guió en entorn rural
-
04.04.2026 | Fem banda
-
04.04.2026 | MOTOR | Entrevista a Álex Escrig
-
03.04.2026 | Paco Benavente torna a la passarel·la amb ‘Les muses de l’Empereur’