El Col·legi Notarial de València activa un servei gratuït per als afectats per la DANA
S'ha habilitat un canal de comunicació especial amb este correu electrònic: afectadosdana@valencia.notariado.org, que estarà actiu mentre siga necessari
El Col·legi Notarial de València ha posat en marxa un servei notarial gratuït d'ajuda per als afectats per la DANA a la Comunitat Valenciana i els facilitarà la cerca, expedició i lliurament de còpies de les escriptures públiques de les seues propietats, perdudes a conseqüència de les inundacions.
També oferirà als damnificats la gestió gratuïta i de manera telemàtica de les actes notarials que necessiten presentar per a gestionar els danys respecte als habitatges de persones físiques, davant de les asseguradores o el Consorci de Compensació d'Assegurances.
Per a això, ha habilitat un canal de comunicació especial amb este correu electrònic: afectadosdana@valencia.notariado.org, que estarà actiu mentre siga necessari.
A més, a les localitats de la província de València amb notaries afectades per a atendre el públic durant els pròxims dies, el col·legi informa el veïnat que en la pàgina web (valencia.notariado.org) disposen d'un cercador amb totes les notaries de la comunitat autònoma perquè puguen posar-se en contacte amb la més pròxima.
Estan habilitats tots els notaris del Col·legi Notarial de València per a actuar a les poblacions afectades, únicament als efectes d'autoritzar les actes citades. D'esta manera, el col·legi vol oferir suport i solidaritat a tots els damnificats pel temporal i ha traslladat, a més, les condolences a totes les famílies de les víctimes mortes.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
Troben un motorista mort en una zona de vegetació sis dies després de desaparéixer a Saix
-
Un bebé queda ferit al Pinós per la mossegada d'un gos
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF de cent milions i ajudes als autònoms
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou