El col·lectiu del taxi valencià es concentra en suport als companys de Madrid
El Consell es reunirà dimarts amb el sector del taxi i les VTC per A informar-los de les línies bàsiques del decret.
El col·lectiu del taxi es concentra aquest dissabte, a les 18:00 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València en suport als conductors d’aquests vehicles de Madrid, que estan de vaga indefinida des del passat 21 de gener.
“A qui no se li remou l’ànima en veure com els nostres companys de Madrid estan sofrint aquesta injustícia?”, manifesten des de la Federació del Taxi de València.
Reunió amb el Consell
Representants de la Conselleria de Vertebració del Territori es reuniran dimarts amb representants del sector del taxi i de les VTC per a donar-los a conéixer les línies bàsiques de la proposta de decret elaborat pel Consell.
La trobada arriba després de la finalització del termini de participació pública per a recaptar informació sobre les propostes del sector del taxi i del de VTC per a crear un marc de regulació d'aquests.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
El Congrés retira definitivament l'acreditació de premsa a l'agitador Vito Quiles
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
23.09.2026 | Les notícies del matí
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar