Clausurades deu associacions de cànnabis i 38 detinguts en una operació a Torrevella
Els locals venien substàncies "de manera indiscriminada, sense cap mena de control, als socis, residents, turistes o menors".
Deu associacions de cànnabis han sigut clausurades temporalment per orde judicial a Torrevella, per un període de cinc anys, en el transcurs de l'operació Mortalek de la Guàrdia Civil contra el tràfic de drogues, que s'ha tancat amb 38 detinguts de fins a nou nacionalitats diferents i la pràctica de 12 escorcolls. Un d'aquests locals va cessar l'activitat de forma permanent durant l'operació.
Aquestes associacions venien marihuana, haixix i els seus derivats "de manera indiscriminada, sense cap mena de control, als socis, residents, turistes, majors i menors d'edat, i aconseguia grans beneficis".
Els detinguts, 30 homes i 8 dones tenen entre 25 i 57 anys. Cinc d'ells han ingressat en presó pels delictes de tràfic de drogues i de pertinença a organització criminal, mentre que els altres 33 han quedat en llibertat provisional amb càrrecs.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza