Set persones afectades per inhalació de fum i cinc vehicles cremats a Banyeres de Mariola
El foc s’ha iniciat en un turisme aparcat al carrer i s’ha estés fins a altres quatre. Les flames també han danyat tres vivendes i han obligat a confinar el veïnat
L’incendi d’un vehicle ha acabat no sols amb aquest turisme calcinat, sinó amb quatre més cremats i set persones ateses per inhalació de fum. Ha passat al carrer Ruperto Chapí de Banyeres de Mariola, on el foc del vehicle ha obligat a desallotjar una vivenda, que també s'ha vist afectada pel foc, passades les tres de la matinada. Altres dos edificis del carrer també han resultat afectats, com apunten des del Consorci de Bombers d'Alacant.
Fonts del CICU, el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, han indicat que els mitjans sanitaris han atés set persones per inhalació de fum, cinc de les quals —dues dones, de 76 i 89 anys, i tres homes, de 65, 85 i 94— han sigut donades d'alta in situ, mentre que les altres dues —una dona, de 33, i un home, de 35— han sigut traslladats en ambulància a l'Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi (l'Alcoià).
El veïnat dels immobles afectats per les flames han sigut confinats dins de casa fins que els bombers han acabat el treball, vora les 7:15 hores, quatre hores després de rebre l'avís.
Fins a set equips de bombers de Cocentaina, Ibi i Vilena han hagut d’intervindre per a sufocar aquest incendi que s’ha iniciat en un vehicle, però que ha acabat adquirint unes dimensions significatives i causant danys personals.
Més llegit
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil
-
Marlaska reconeix "preocupació" per una nova entrada massiva a Ceuta el 23 de setembre i hi redobla la seguretat
-
L'Ajuntament d'Alzira intenta parlar amb les famílies enfrontades per a "apaivagar" ànims
Més vist
Més escoltat
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
22.09.2026 | El partit de la una
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | Cuida't