Cinc persones moren en un incendi intencionat a Pau (França)
Un home amb nacionalitat espanyola hauria provocat el foc, on han mort quatre adults i un menor.
Cinc persones, quatre adults i un menor, han mort en l'incendi d'un immoble al centre de la localitat francesa de Pau, al sud-oest del país, provocat per un espanyol que presumptament s’ha suïcidat, segons han informat fonts municipals.
El foc va ser causat per un individu en el primer pis d'un immoble situat al centre de la localitat, on vivia una família d'origen espanyol, encara que fins al moment no s'ha informat de si el presumpte autor era membre de la família o no.
Després d'ocasionar la mort de quatre persones, entre elles un nen, l'autor de les flames es va suïcidar, segons han assenyalat les fonts.
Els bombers van rebre l’avís passades les 06:30 hores. En arribar al lloc del sinistre, van trobar els cinc cossos en una de les habitacions.
De moment es desconeixen les causes del succés, que va provocar l'evacuació de 27 habitants de l'edifici, així com el tancament del barri en el qual es troba, un cèntric immoble del carrer Richelieu de la ciutat situada al peu dels Pirineus.
Més llegit
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF de cent milions i ajudes als autònoms
-
Mestral constant
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
La Cremà posa punt final a les Falles de Montserrat amb un dia de retard pel fort vent
-
Consum avisa tretze fons i immobiliàries que han d’acceptar la pròrroga dels lloguers de les 100.000 vivendes que tenen
-
València Cuina Oberta bat el rècord de restaurants, fins a 75, amb huit estreles Michelin i dotze incorporacions