Ciberatac “massiu” contra la xarxa social X
El propietari de l’antic Twitter ha denunciat que algun "grup coordinat i/o un país" busca silenciar la plataforma i a ell mateix
El magnat Elon Musk ha denunciat dilluns un “ciberatac massiu” contra la xarxa social X, de la qual és propietari, i que ha patit problemes al llarg de la jornada. Musk ha suggerit que el responsable seria un “grup coordinat o un país” que buscaria, segons ell, silenciar la plataforma i a ell mateix.
Milers d'usuaris als Estats Units, el Canadà, el Regne Unit i altres països han notificat problemes de funcionament en la xarxa social. “Ens ataquen cada dia”, ha dit Musk, “però això s’ha aconseguit amb molts recursos. Un gran grup coordinat i/o un país està involucrat”,
Els problemes en X abasten des de la lentitud en la càrrega de la plataforma fins a l'aparició de missatges d'error amb codi 520, que al·ludeix als servidors web i remet a la pàgina web de l'empresa de ciberseguretat Cloudflare.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Sánchez descarta un avançament electoral i desafia el PP i Vox a presentar una moció de censura
-
Com es fa ... TERRA DE BOUS
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana dimarts de vesprada
-
Smoking Souls diu adeu als escenaris a Pego, on tot va començar: "Buscàvem disfrutar moltíssim del que més ens agrada, la música"