Cau el sostre de l'església d'un col·legi de Cadis abans de l'entrada dels xiquets
L'edifici estava tancat des del passat 1 de setembre, quan es van detectar problemes en l'estructura
El sostre de l'església del col·legi Las Esclavas, a Cadis, s'ha esfondrat a primera hora del matí d'aquest dijous sense causar danys personals, ja que la zona es trobava tancada al pas precisament en haver detectat la deterioració que presentava.
Els fets han ocorregut a les 7:30 hores d'aquest matí, quan l'estructura del sostre ha cedit i s'ha desplomat. L'església estava tancada des del passat 1 de setembre.
A més, els arquitectes que havien estat supervisant l'estat del sostre de l'església havien recomanat que algunes de les classes confrontants foren traslladades, tal com va fer el col·legi per seguretat. No obstant això, quan el sostre ha cedit els alumnes encara no estaven al col·legi.
Segons ha explicat el Consorci Provincial de Bombers, la capella, que s'allotja en un espai annex al col·legi, té una proporció d'uns 25/15 metres quadrats.
Més llegit
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard
-
Tensió en el trasllat dels migrants des de les platges de Ceuta cap al nou campament del port
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L'empresa pública espanyola Navantia entrega una patrullera al Marroc