Cau part del sostre d’una església d’Alberic i obliga a traslladar els actes de Setmana Santa
Els trossos d'escaiola van caure sobre el corredor central i alguns bancs quan la parròquia estava buida
Alberic ha hagut d’improvisar canvis d’última hora en les celebracions de la Setmana Santa després que caiguera part de la talla del fals sostre de l’església de l’Esperit Sant d’Alberic (Ribera Alta). Afortunadament, els trossos d’escaiola van caure quan el temple estava buit i, per tant, no han causat danys personals.
Els actes litúrgics de la Setmana Santa que estava previst celebrar en aquesta parròquia s’han traslladat a una altra del municipi, la de Sant Llorenç.
L'escaiola ha caigut sobre el corredor central de l’església i alguns bancs, però en un moment en què no hi havia cap feligrés a l’interior del temple, segons va concretar l’alcalde del municipi, Tono Carratalà, a través de les xarxes socials.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló