Cau part d'un arbre enfront del palau del Marqués de Dosaigües de València
Ha provocat danys en les motos aparcades a la vorera d'aquest concorregut carrer
Ha tornat a passar per segona vegada en una setmana. A València ha caigut aquest dijous de vesprada part d'un arbre enfront del palau del Marqués de Dosaigües, al cèntric i turístic carrer Poeta Querol de la capital valenciana.
La caiguda d'una branca de grans dimensions ha provocat danys en les motos que hi havia aparcades. Segons l'Ajuntament, una plaga i un hivern molt sec han debilitat l'estructura dels arbres, dues circumstàncies que estan darrere de les caigudes.
Després de la caiguda d'un arbre a la plaça del Mercat el passat dimarts que va ferir tres turistes portugueses, el primer tinent d'alcalde, Juanma Badenas, va anunciar una avaluació de tots els arbres de les mateixes característiques ubicats als voltants i en altres parts de la ciutat. La intenció, va afegir, "extremarem les precaucions per a evitar que es torne a produir un episodi com aquest".
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior
-
Veïns del detingut per l'incendi de Crevillent en què ha mort una dona: "Va amenaçar de cremar-nos a tots"